MUSLI SUPERFOODS, bez dodatku cukru

20,15 

Jeżeli poszukujesz musli bez cukru, bez syropu glukozowo- fruktozowego i innych substancji słodzących, to dobrze trafiłeś.
Cała słodycz naszego musli pochodzi z owoców, bo jest ich dużo i są pyszne.

✓ wyselekcjonowane, najwyższej jakości płatki jaglane, orzechy i owoce
✓ bogaty skład z dużą ilością orzechów i owoców
✓ bez dodatku cukru i syropu glukozowo-fruktozowego
✓pożywne śniadanie
✓błonnik zapewnia uczucie sytości na długi czas
✓tylko naturalne składniki
✓kupujesz w manufakturze, a nie w fabryce

Masa netto: 400g
Kategorie: ,

Opis

Jeżeli poszukujesz pożywnego musli bez cukru, bez syropu glukozowo- fruktozowego i innych substancji słodzących, to dobrze trafiłeś.

Dobry skład to dla nas podstawa.
Przykładamy wielką wagę do tego, aby wytwarzać produkty o dobrym składzie, dlatego możesz być pewien, że sięgasz po produkt wysokiej jakości.
U nas zdrowe musli = pyszne musli
z bogactwem ziaren, suszonych owoców i wyselekcjonowanych płatków.
Zacznij dzień z muesli wypełnionym po brzegi wartościowymi składnikami z płatków owsianych, superfoods i nasion…

Musli na śniadanie to świetna propozycja dla osób, które chcą zacząć dzień pożywnym, smacznym posiłkiem, który dzięki zawartości błonnika zapewni im uczucie sytości na długi czas.
Nasze musli zawiera tylko naturalnie występujące cukry. Nie dodajemy rafinowanego cukru, ani syropu glukozowo- fruktozowego.

 

Płatki owsiane

Owies ceniony jest za swoje wartości odżywcze i prozdrowotne.
Jest bogaty w: rozpuszczalne w wodzie β-glukany, związki o właściwościach przeciwutleniających (m.in. tokole, awenantramidyny, kwasy polifenolowe, kwas fitynowy), wielonienasycone kwasy tłuszczowe, w tym kwas linolenowy, fitosterole.
Spożywanie tego zboża przyczynia się do obniżenia poziomu złego cholesterolu LDL.

Jagody Goji

Wpływają korzystnie na pracę serca , ciśnienie tętnicze krwi, obniżają poziom cholesterolu oraz regulują pracę układu odpornościowego . Są bogatym źródłem wit. C – w 100 g jagód jest aż 2500 mg, co daje im trzecie miejsce wśród naturalnych źródeł tej witaminy.

Nasiona Chia

Wzmacniają i odżywiają niemal cały organizm. Chia to zródło witamin(E, B1), minerałów( wapń, fosfor, magnez, żelazo, cynk) oraz przeciwutleniaczy.
Wpływają korzystnie na układ trawienny, ze względu na dużą zawartość błonnika.
Nasiona Chia polecane są dla osób zmagających się z nadwagą lub otyłością.

Siemię lnu

Posiada w swoim składzie błonnik pokarmowy, zdrowe tłuszcze, witaminy, oraz składniki mineralne takie m.in.: cynk, wapń, magnez, potas, żelazo, fosfor a także wolne aminokwasy.
Wpływa pozytywnie na układ trawienny, ponieważ chroni śluzówkę żołądka i przełyku oraz poprawia perystakltykę jelit.

[1] Jeść zdrowiej, warzywa i owoce, Kuchnia Lidla
[2] Leczenie dietą, Marek Zaręba, Wydawnictwo Pascal sp.z o.o.
[3] Superfoods egzotyczne, Beata Cieślowska, Patrycja Cieślowska

Składniki:

Płatki owsiane, rodzynki, sezam, mieszanka superfoods (siemię lniane, jagody goi, nasiona chia) 12%, jabłka suszone.

Może zawierać:

Poniższe składniki są dodawane do innych wyrobów, dlatego produkt może zawierać:
zboża zawierające gluten, sezam, jaja, orzechy, orzeszki ziemne.

Średnia wartość odżywcza 100g produktu:

Wartość energetyczna: 1617kJ/ 387 kcal
Tłuszcz / w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 14 g/ 1,83 g
Węglowodany/ w tym cukry: 56 g/ 13 g
Białko: 13 g
Sód: 0,012g

Producent:

Ganesa Agnieszka Pakosz
Ul. Wzgórze Grota Roweckiego 15
58-500 Jelenia Góra

 

Nasze ulubione połączenia

granola + mleko tradycyjne lub roślinne
musli + mleko tradycyjne lub roślinne
granola + smoothie lub sok
musli + smoothie lub sok
granola + jogurt naturalny lub roślinny
musli + jogurt naturalny lub roślinny

 

Sprawdź więcej propozycji podania na naszym blogu

Przejdź do bloga

Informacje dodatkowe

Waga 0.400 kg